ចុង ព្រះបាទនរោត្តមសីហនុ បានហៅរស់សេរីសុទ្ធា "សំឡេងមាសនៃរដ្ឋធានីរាជវង្ស" ។
ជីវប្រវត្តិ
ជីវិតដំបូង
រស់សុធាបានកើតនៅក្នុងឆ្នាំ 1948 [2] ទៅរស់ Sabun និងណាតសានៅ ខេត្តបាត់ដំបង ខេត្ត។ រីកលូតលាស់ឡើងក្រីក្រដែលទាក់ទង, រស់សុធាជាកូនពៅជាលើកទីពីរកូនប្រាំនាក់ដែលបានរួមបញ្ចូលជាបងស្រីសកម្មជនរបស់ លោករស់ Saboeut ។ [3] នាងបានបង្ហាញទេពកោសល្យសំលេងដែលជាកូនមួយហើយបានធំឡើងបានស្ដាប់ដល់ដើម នៅប្រទេសកម្ពុជា ដូចជាតារាចម្រៀង ម៉ៅសារ៉េត និង Chunn ម៉ាឡៃ ដែល doubtlessly មាននូវឥទ្ធិពលយ៉ាងជ្រាលជ្រៅ។
ទេពកោសល្យសុធានឹងនៅតែលាក់ដោយទំនាក់ទំនងនេះរហូតដល់មិត្តភក្តិ បញ្ចុះបញ្ចូលនាងឱ្យចូលរួមក្នុងការប្រកួតច្រៀងមួយនៅក្នុងឆ្នាំ 1963 បន្ទាប់ពីការឈ្នះការប្រកួតនេះនាងទទួលបានការយកចិត្តទុកដាក់និង កោតសរសើរខេត្តនេះនិងត្រូវបានអញ្ជើញឱ្យចូលរួម Lomhea Yothea (ជាក្រុមតន្ត្រី) ដែលបានធ្វើជាទៀងទាត់នៅស្ទឹងខៀវ ភោជនីយដ្ឋានមួយនៅខេត្តបាត់ដំបង។ វាត្រូវបានគេជឿថា អ៊ឹមសុង Seurm តារាចម្រៀងពីវិទ្យុជាតិឮពីទេពកោសល្យសុធានិងបានអញ្ជើញគាត់ឱ្យរដ្ឋធានី ទីក្រុងភ្នំពេញ ក្នុងឆ្នាំ 1967 ។
អាជីពជាតន្ត្រី
នៅក្នុងរាជធានីភ្នំពេញលោកស្រីបានអនុម័តឈ្មោះក្លែងក្លាយរស់សេរី សុទ្ធានិងបានក្លាយជាតារាចម្រៀងសម្រាប់ច្រៀងសម្តែងវិទ្យុជាតិ ដោយមាន លោកអ៊ឹមសុង Seurm ។ ការចាក់លើកទីមួយរបស់នាងស្ទឹងខៀវ (ទន្លេខៀវ) បានបង្ហាញកាលពីឆ្នាំដូចគ្នានេះដែរហើយនាងបានទាក់ទាញអ្នកគាំទ្រ បានយ៉ាងលឿនជាមួយនឹងសំលេងច្បាស់លាស់និងទីលានខ្ពស់របស់នាង។ នៅទីបំផុតនាងបានក្លាយជាដៃគូជាទៀងទាត់ជាមួយ ស៊ីនស៊ីសាមុត តារាចម្រៀងនាំមុខនៃសម័យនេះហើយពួកគេទទួលបានជោគជ័យបំបែក។ នាងក៏បានសម្តែងជាមួយតារាចម្រៀងលេចធ្លោផ្សេងទៀតនៃសម័យដូចជា ប៉ែនរ៉ន , ហួយមាស , និង សុះម៉ាត់ ។
រចនាប័ទ្មនៃអាជីពដំបូងរបស់នាងត្រូវបានកំណត់ដោយកាព្យប្រទេសកម្ពុជាតាមបែបប្រពៃណីនិងការច្រៀង។ នាងបាននៅទីបំផុតនឹងផ្លាស់ប្តូរទៅជារចនាប័ទ្មសហសម័យដោយរួម បញ្ចូលគ្នារវាងបទមនោសញ្ចេតនា drenched បាត់បង់, ការក្បត់និងការស្លាប់ដោយឧបករណ៍ខាងលិច។ ការផ្លាស់ប្តូរនៃរចនាប័ទ្មនេះត្រូវបានភាគច្រើនទំនងជាត្រូវបាន កំណត់គុណលក្ខណៈអាពាហ៍ពិពាហ៍ដ៏តក់ស្លុតរបស់នាងជាមួយមិត្តតារា ចម្រៀង, សុះម៉ាត់ ។
ដោយឆ្នាំ 1970, ឥទ្ធិពលអាមេរិកពីប្រទេសជិតខាង វៀតណាមខាងត្បូង បានឈានដល់ប្រទេសកម្ពុជានិងសុធារួមជាមួយសហសម័យរបស់នាងបានចាប់ផ្ដើមធ្វើពិសោធនៅក្នុងប្រភេទខាងលិច។ ខ្ពស់, សំលេងរបស់នាងបានយ៉ាងច្បាស់គួបផ្សំជាមួយការគាំទ្រក្រុមតន្រ្តី រ៉ុកលក្ខណៈលេចធ្លោ, កាឡៃ-ផ្ទុកហ្គីតាសំណបូមសរីរាង្គនិងខ្លាំង, ការបើកបរស្គរ, បានបង្កើតឡើងសម្រាប់ជាខ្លាំងសម្លេងពេលខ្លះគួរឱ្យភ័យខ្លាចដែល ត្រូវបានពណ៌នាដ៏ល្អបំផុតនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះថាជា ខូចដល់ខួរក្បាល ឬ ថ្មឡាន ។ ដូចជាមេដឹកនាំនៃឆាកតន្ត្រី, ស៊ីនស៊ីសាមុត , សុធាជាញឹកញាប់នឹងយកពេញនិយម លោកខាងលិច បទថ្មដូចជា លោក John Fogerty របស់ " មានមោទនភាពម៉ារី "និង refashion ពួកគេជាមួយនឹងអត្ថបទចម្រៀងខ្មែរ។
ប៉ុន្ដែបទមនោសញ្ចេតនានឹងនៅតែមានការងារ endearing បំផុតរបស់នាងក្នុងចំណោមប្រជាជនអភិរក្សបន្ថែមទៀត។ នាងត្រូវបានស្វែងរកជាញឹកញាប់ដោយអ្នកដឹកនាំរឿងដើម្បីអនុវត្តការច្រៀងនិង / ឬទោលក្នុងខ្សែភាពយន្ដរបស់ពួកគេ។ ការសហការសុធាជាមួយឧស្សាហកម្មភាពយន្តនៅកម្ពុជាគឺជាការដ៏មាន តម្លៃក្នុងការកំណត់អត្តសញ្ញាណបានបាត់បង់ក្នុងអំឡុងពេលរបប កុម្មុយនិស្តជាង 250 ខ្សែភាពយន្ត។
សុធាមិនបានច្រៀងនៅក្រោមស្លាកកំណត់ត្រាណាមួយនិងបានធ្វើឱ្យការរស់នៅតិចតួចជាតន្ត្រីករម្នាក់។ នាងត្រូវបានគេទទួលស្គាល់ថាជាកំណប់ជាតិនិងមានកិត្តិយសដោយព្រះបាទ នរោត្តមសីហនុ ជាមួយនឹងចំណងជើងរបស់ព្រះរាជានៃ "ព្រះ Reich បានធានី Somlang មាស" ដែលជា "សំឡេងមាសរាជរាជធានីភ្នំពេញ" ។
ពីទំនាក់ទំនងដ៏ខ្លីរបស់នាងជាមួយនឹងការ parachutist សាធារណរដ្ឋខ្មែរនិងជាអគ្គស្រីយ៉ា, សុធាបានកាន់តែខ្លាំងឡើងក្លាយជាការចូលរួមនៅក្នុងយោធា។ ក្នុងនាមជាសាធារណរដ្ឋខ្មែរបានជួបការលំបាកក្នុងសង្គ្រាមស៊ីវិល សុធានិងស៊ីសាមុតនិងសម័យរបស់ពួកគេបានបោះពុម្ពផ្សាយបទចម្រៀង ស្នេហាជាតិសម្រាប់សាធារណរដ្ឋថ្មីនេះ។ អាជីពរបស់នាងនឹងបន្តរហូតដល់ ខ្មែរក្រហមបាន ចាប់យករដ្ឋធានីឡោមព័ទ្ធនេះ នៅរាជធានីភ្នំពេញ នៅខែមេសាឆ្នាំ 1975 ។
ជីវិតផ្ទាល់ខ្លួន
បុគ្គលិកលក្ខណៈសុធាត្រូវបានពណ៌នាជាការមិនប្រែប្រួលតិចតួចនិងការបម្រុងទុក។ នាងត្រូវបានគេដឹងថាបានចូលរួមនៅក្នុងការទំនាក់ទំនងមួយចំនួនដែលពេញមួយជីវិតរបស់នាង។ នៅពេលដែលនាងបានមកដល់រាជធានីភ្នំពេញនាងត្រូវបានស្វែងរកដោយសុះម៉ាត់មិត្តតារាចម្រៀងនិងបានរៀបការនៅទីបំផុត។ ជាអកុសលម៉ាត់ត្រូវបានគេរួចហើយបានរៀបការដោយស្របច្បាប់ទៅឱ្យប្រពន្ធពីរនាក់ផ្សេងទៀត។ ក្នុងនាមជាអាជីពរបស់នាងបានផ្លាស់ប្តូរមុខម៉ាត់សុះក្លាយជាដេ លឆ្កួតច្រណែននៃភាពជោគជ័យរបស់នាងនិងរបស់បុរសដែលបានមកមើលនាង បានសម្តែង។ បាត់បង់ស្មារតីដោយការរំលោភបំពានផ្លូវចិត្តពីការច្រណែនថេរនៃ ប្រពន្ធផ្សេងទៀតរបស់គាត់និងអំពើហិង្សាក្នុងគ្រួសារសុះម៉ាត់ពី នោះពួកគេបានបំបែកនៅក្នុងរយៈពេលប្រាំមួយខែនៃការអាពាហ៍ពិពាហ៍ ។ ដោយមានឈ្មោះរបស់នាងបំផ្លាញជាលទ្ធផលនៃការលែងលះគ្នានេះនាងត្រូវ បានចាកចេញជាមួយនឹងជម្រើសមួយហើយបានវិលត្រឡប់ទៅកាន់ក្រុម គ្រួសាររបស់នាងនៅខេត្តបាត់ដំបង។ វានឹងតែជាមួយនឹងការអន្តរាគមន៏និងជួយពីស៊ីនស៊ីសាមុតដែលនាងបានបន្តអាជីពរបស់នាងនៅក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ។
បើទោះបីជាការលែងលះទម្រង់សុះម៉ាត់ខ្ពស់ជាមួយនឹងប្រជាប្រិយភាព សុធាបានកើនឡើងវិញហើយនាងបានជួបនិងកូនប្រុសរបស់ក្រុមហ៊ុនភាពយ ន្ដដ៏ល្បីល្បាញលោកវ៉ាន់ចាន់ជាផ្នែកមួយនៃកិច្ចសន្យារបស់នាង បានថតបទចម្រៀងខ្សែភាពយន្ត។ អាពាហ៍ពិពាហ៍របស់ពួកគេបណ្តាលឱ្យកូនប្រុសមួយប៉ុន្តែសម្រាប់ហេតុផលដែលពួកគេបានបំបែកដោយគ្មានឯកសារ។ នាងត្រូវបានកត់សម្គាល់ផងដែរថាបានមានទំនាក់ទំនងជាមួយ parachutist នៃសាធារណរដ្ឋខ្មែរមួយ។ ទូទៅស្រីយ៉ានៃរដ្ឋាភិបាលលន់នល់ដែលជា infatuated យ៉ាងខ្លាំងជាមួយនាងបានបញ្ចប់ឡើងកាន់របស់នាងប្រឆាំងនឹងឆន្ទៈ របស់នាងនៅក្នុងឧប្បត្តិហេតុមួយ។ ទំនាក់ទំនងមិននឹងនរសុធាអាចត្រូវបានបំផុសគំនិតនៅពីក្រោយកាព្យជំងឺធ្លាក់ទឹកចិត្តច្រើនបំផុតរបស់នាង។
ការដួលរលំនៃរាជធានីភ្នំពេញ
វាត្រូវបានគេជឿថាសុធាបានធ្វើដំណើរទៅកាន់ ខេត្តប៉ៃលិន សម្រាប់ឆ្នាំថ្មីពុទ្ធសាសនានៅឆ្នាំ 1975 ចំនួននៃការថតចុងក្រោយរបស់គាត់គឺជាអ្នកអបអរឆ្នាំថ្មីនៅខេត្តប៉ៃលិន។ មនុស្សជាច្រើនមានការសង្ស័យនៃពាក្យបណ្តឹងនេះដូចជាវាត្រូវបាន គេបង្កើនការដ៏គ្រោះថ្នាក់ក្នុងការធ្វើដំណើរនៅខាងក្រៅក្រុង ភ្នំពេញដោយសារតែការគូសរង្វង់នៃកងកម្លាំងខ្មែរក្រហម។ នៅពេលដែលរាជធានីភ្នំពេញបានធ្លាក់ចុះជាក់ស្តែងមានការព្យាយាមដោយបុគ្គលិកយោធាដើម្បីជម្លៀសសុធាចេញពីប្រទេសនេះ។ ដូចជាមនុស្សគ្រប់រូបផ្សេងទៀតនៅពេលដែល របបខ្មែរក្រហម បានកាន់កាប់នាងត្រូវបានគេបង្ខំឱ្យចាកចេញពីរាជធានីភ្នំពេញ។ មានការប៉ាន់ប្រមាណជាច្រើនទាក់ទងនឹងជោគវាសនារបស់នាងពីភាពខុសគ្នានៃសាក្សីមួយ។
សុធាដំបូងអាចលាក់អត្តសញ្ញាណរបស់នាងផងដែរខណៈដែលនាងមកពីជនបទ កម្ពុជានិងលៃតម្រូវបានយ៉ាងល្អផ្ទុយទៅនឹងភាគច្រើននៃ "ប្រជាជនថ្មី" ។ ជនរងះពីជំរំរបស់នាងមិនបានដឹងថានាងជាក្នុងចំណោមពួកគេរហូតដល់នាងលួចទុកចិត្តជាមួយពួកគេ។ ទីបំផុតនាងត្រូវបានគេរកឃើញនិងត្រូវបានបង្ខំដោយ ប៉ុលពតបាន រៀបការជាមួយមួយនៃជំនួយការរបស់លោកនៅក្នុងឆ្នាំ 1977 ក្នុងនាមជាតារាចម្រៀងល្បី, សុធាត្រូវបានបង្ខំឱ្យទាំងស្រុងម្តែងបទចម្រៀងសម្រាប់របបថ្មីនេះ ។
អាពាហ៍ពិពាហ៍ថ្មីរបស់នាងគឺជាការមិនសប្បាយចិត្តមួយបានបំផ្លិចបំផ្លាញដោយការរំលោភបំពានរាងកាយ។ ទីបំផុតជម្លោះនេះបានទទួលបានពីដៃនិងកម្មាភិបាលខ្មែរក្រហមនៅ ភូមិរបស់នាងសម្រេចចិត្តនាងមានបញ្ហាជាច្រើនទៀតនៅរស់រានមានជីវិត ។ នាងត្រូវបានគេប្រាប់ថានាងនិងគ្រួសាររបស់នាងនឹងត្រូវបានផ្លាស់ ប្តូរទៅភូមិមួយទៀតហើយនាងត្រូវបានគេមើលឃើញមុនដោយរស់រានមាន ជីវិតចាកចេញដោយរទេះគោ។ បន្ទាប់មកនាងបានបាត់ខ្លួននៅក្រោមកាលៈទេសៈអាថ៌កំបាំងធម្មតានិងជាស្ទើរតែប្រាកដជាស្លាប់។
គណនីផ្សេងទៀតជឿថានាងបានស្លាប់ពីការច្រើនហួសក្នុងជំរុំកសិកម្មខ្មែរក្រហម។ គណនីមួយផ្សេងទៀតទោះបីជាបាននិយាយថានាងនៅតែមានជីវិតនៅពេលដែល កងកម្លាំងការឈ្លានពានរបស់វៀតណាមមកដល់ទីក្រុងភ្នំពេញនៅឆ្នាំ 1979 ប៉ុន្តែបានស្លាប់ដោយសារកង្វះអាហារូបត្ថម្ភរយៈពេលខ្លីបន្ទាប់នៅ ក្នុងមន្ទីរពេទ្យមួយ។
ក្នុងនាមជាបុគ្គលទម្រង់ខ្ពស់និងតន្ត្រីករមួយនាងជាបេក្ខជននាយក រដ្ឋមន្រ្តីសម្រាប់ការសម្លាប់រង្គាលក្នុងរបបប៉ុលពត។ បងប្អូនស្រីពីរនាក់របស់នាងនៅរស់ទទូចថាសុធារួមជាមួយម្តាយនិងកូនរបស់ពួកគេត្រូវបានគេយកទៅ កំពង់សោម ខេត្តនិងសម្លាប់ភ្លាមដូចខាងក្រោម ធ្លាក់ភ្នំពេញ ។ សាកសពរបស់នាងត្រូវបានមិនទាន់ត្រូវបានរកឃើញ។
កេរ្តិ៍ដំណែល
ជាមួយនឹងការចលាចលវប្បធម៌ដោយពួកខ្មែរក្រហមភស្តុតាងតិចតួចនៃជីវិតរបស់រស់សេរីសុទ្ធានៅឡើយ។ ថតមេរបស់នាងត្រូវបានបំផ្លាញដោយរបបនេះឬធ្លាក់ចុះយ៉ាងឆាប់រហ័ស នៅក្នុងបរិស្ថានតំបន់ត្រូពិចដោយសារតែការខ្វះខាតនៃការអភិរក្ស។ ទោះយ៉ាងណាថតប្លាស្ទិចជាច្រើនបានរួចរស់ជីវិតហើយបានទទួល reissues ដំបូងនៅលើកាសែតកាសែតហើយក្រោយមកនៅលើឌីសបង្រួម។ ជាអកុសលជាច្រើននៃ reissues ទាំងនេះត្រូវបាន remixed ផងដែរជាមួយនឹងចង្វាក់បន្ថែមជាធម្មតាបដិសេធពិន្ទុដើម។ ការចេញផ្សាយនេះបានពីប្រភពមេដោយហេតុនេះត្រូវបានស្វែងរកយ៉ាងខ្លាំងដោយ preservationist និងការប្រមូល។
បងស្រីសុធាបាន រស់ Saboeut ត្រូវបានបញ្ចូលយ៉ាងទូលំទូលាយជាមួយនឹង reuniting តន្ត្រីករនៅរស់និងក្រុមតន្រ្តីរបស់ប្រទេសកម្ពុជាបន្ទាប់ពីរបប ខ្មែរក្រហម។ [3] តន្ត្រីករនៅរស់រានមានជីវិតបានទាក់ទងដំបូងរស់ Saboeut ដើម្បីសួរអំពីជោគវាសនាសុធាបាន។ [3] លោករស់ Saboeut បានប្រើឱកាសនេះ , និងទំនាក់ទំនងរបស់នាងដើម្បីបង្រួបបង្រួមក្រុមនិងតន្ត្រីករថ្មរបស់ប្រទេសនេះ។ [3] យោងតាមលោកឆាំងយុដែលជា នាយកប្រតិបត្តិ នៃមជ្ឈមណ្ឌលឯកសារកម្ពុជា, លោករស់ Saboeut ស្វែងរកដើម្បីស្ដារឡើងវិញនូវបទភ្លេងរបស់កម្ពុជាទៅជាកិត្តិយស ដល់ប្អូនស្រីរបស់នាងថា "ខ្ញុំគិតថានាង ត្រូវបានចងភ្ជាប់ដោយកេរ្តិ៍ដំណែលនៃប្អូនស្រីរបស់នាងដើម្បីជួយ» ។ [3] ការខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់នាងត្រូវបានបញ្ចូលយ៉ាងទូលំទូលាយជាមួយនឹងការកសាងឡើងវិញប្រភេទថ្មរបស់ប្រទេសនេះ។ [3]
យ៉ាងណាក៏ដោយសុធានៅតែក្រោយស្លាប់ពេញនិយមយ៉ាងខ្លាំងនៅក្នុងប្រទេស កម្ពុជានិងសហគមន៍កម្ពុជាបានរាយប៉ាយនៅទូទាំងសហរដ្ឋអាមេរិក, បារាំង, អូស្រ្តាលីនិងកាណាដា។ ចំណាប់អារម្មណ៍ខាងលិចនៅក្នុងសុធានឹងមិនព្រលឹមរហូតទាល់តែបទ ចម្រៀងដោយសុធាស៊ីនស៊ីសាមុតនិងតារាចម្រៀងដទៃទៀតនៃប្រទេស កម្ពុជាសម័យដូចជា មាស Samoun , ជួនម៉ាឡៃ និង ប៉ែនរ៉ន ត្រូវបានបង្ហាញនៅលើបទភ្លេងទៅក្នុង លោក Matt Dillon ភាពយន្តរបស់ ទីក្រុងប្រេត ។ បទដោយសុធាគឺ "តើអ្នកបានឃើញក្ដីស្រឡាញ់របស់ខ្ញុំ", "ខ្ញុំមានដប់ប្រាំមួយ»ហើយ«ចាំដប់ខែ" ។
នេះជា ទីក្រុង Los Angeles ក្រុមភ្លេង តន្រ្តី Dengue Fever ដែលមានលក្ខណៈពិសេសតារាចម្រៀងនាំមុខនៅកម្ពុជាឆោមនិមល, គ្របដណ្តប់ចំនួននៃបទចម្រៀងដោយសុធានិងតារាចម្រៀងផ្សេងទៀតមក ពីកន្លែងកើតហេតុថ្មនិងរមៀលនៅកម្ពុជារយៈពេលខ្លីនោះទេប៉ុន្តែ អ្នកមាន។ ការមកដល់នៃអ៊ិនធើណិ, ការពិតជាបានរក្សាទុកនូវអ្វីដែលត្រូវបានចាកចេញពីឌីស្កូក្រា ហ្វីរបស់នាងខណៈពេលដែលការរីករាលដាលនិងការទាក់ទាញការចាប់ អារម្មណ៍នៅក្នុងតន្ត្រីរបស់នាងសូម្បីតែបន្ទាប់ពីស្ទើរតែពាក់ក ណ្តាលសតវត្សទីមួយនៅពេលក្រោយ។
ឌីស្កូក្រាហ្វីផ្នែក
Rock
- "Chnam Oun Dop Prum Mouy (I'm 16)
- "Cry Loving Me"
- "Don't Be Mad"
- "Hair Cut, Hair Cut"
- "Have You Seen My Love"
- "I'm So Shy"
- "Phey! Phey!" (Scared! Scared!)
- "Since When You Knew Me"
- "Wait Ten Months"
- "Wicked Husband"
- "Mdeth gall daltarm kyum?(why do you follow me?)
- "Klein jurp nersa (The fragrant that lasts with me)
- "Rom Woolly Bully
- "Bong Srolań Oun Ponman Der (Tell Me How Much You Love Me)
- "Po Pruk Po Lngeach
- "Penh Chet Tae Bong Muoy"
Romvong
- "Kaduk Dol Heuy"
- "Komping Puoy"
- "Rolum Saen Kraw"
- "Sarika Keo Kauch"
- "Tha Cho Chok "
- "Or! Champey Euy "
- "Leour So Skol Thoun "
- "Kae Rognea Heuy Me "
- "Pkah Lmeath "
- "Chong Ban Chea Kou Veasna"
Saravann
- "Sra Muy Keo" (One Shot)
Slow
- "Bopha Akasajal"
- "Jomno Pailin"
- "Kom Plich Oun Na"
- "New Year's Eve"
- "Pink Night"
- "Pga Reige Leu Maik"
- "Pruos Reing Awej?"
- "Lort sene duong chan
- "Chross O'yadao
- "Somnerng Bopha prey phnom(songs of the jungle girl)
- "Sralmall sene khyum(Shadow of my love)
- "Chmreing sene khyum(Story of my love)
- "Alay bong cher net(always misses you)
- "Teurk hoe teu (river flow)
- "Bong ban sonyah(You've promise)
- "Soum ros khbere bong
- "Oun soum angvall (I beg of you)
- "Oun neul tharl rong jum (I will still wait)
- "Complete men ban ( Can't forget)
- "Oun smak bong smoss
- "Oun sralnane bong nas( I love you so much)
- "San nuk alay
- "Men gor sralane bong( I shouldn't love you)
- "Chup sralane men ban (Can't stop loving you)
- "Jum neu tharl jum
- "Oun jum bong cher neth
- "Phnom Kong'rei (Phnom Kong Rei)
- "Pros bondoll chiet
- "Kum keng oun na bong
- "Rom cha cha cha
- "Jum loss sone
- "Bong tvere eouy oun yume (You made me cry)
- "Yume samrapp thngay ness
- "Sall anosaovary
- "Lane khume teu (let me go)
- "Bondam stung keiv
- "Reastrei buth sene (missing lover of the night)
- "Pkah orchid
- "Auh! seneha khyume
- "Verjah boross (the word of men)
- "Popol gomah
- "Prote svamei
- "Oun soum phneu chheung
- "San klotpsa
- "Chhba mon reing khyum
- "Norok lokei(The sin of man)
- "Ahso kasalmerlerr
- "Rolok songka therm svamei
- "Thmnorng leakina
- "Thgnay lett oun sralnoss(When sunset,I miss u)
- "Tropeang Peay
- "San chok chem
- "Pathchere sralnoss
- "Gonsan nisei
- "Machass sene oun
- "Chmreing avasane
- Konsaeng Krohom(Red Scarf)
- Pros Del Ka'bor Chet (Man who betrays)
- Veal Srey Sronoh
Duets with Sinn Sisamouth
- "Ae Na Promajarey"
- "Bong Ban Khernh Sre"
- "Bos Choong"
- "Chom Chait Pesaey"
- "Chor Louch Jet"
- "Have a Caramel"
- "Jong ban pka avey?"("What flower do you want?"
- "Kay Tha Kyom Jass"
- "Konarb snaeha" ("Love poem")
- "Komnoch veyo"
- "Pneik Kmohuoch"
- "Nao Tae Srolan
- "Oh! snaeha euy!" ("Oh! Love...")
- "Oun Rom Som Tae"
- "Sronos Oh Jrov"
- "Soniya 3 Tngai"(A Promise for 3 Days)
- "Tesepheap Prolim"
- "Tiev Euy Srey Tiev"
- "Tmor Kol Sromol Snae"
- "Tok Bong Om Skat"
- "Yaop Yun Thun Trojeak"
- "Yerng Kom Plich Knear"
Duets with Other Artists
- Kmao Euy Kmao(Em Song Seum-1972)
- Komloss Kromum Heu Ha(Em Song Seum-1972)
- Komloss Kromum Srok Srae
- Hann Pnal Da Ey(Eng Nary)
- Soll Tae Card
- Pka Sarai
No comments:
Post a Comment